محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه آنلاین بانک کتاب بهار| وارد شوید

معرفی کتاب پدر پولدار پدر بی پول

دسته‌بندی: معرفی کتاب
تاریخ: 15 بهمن 1402
بازدید: 30 بازدید

معرفی کتاب پدر پولدار پدر بی پول در بانک کتاب بهار مشهد

در کتاب پدر پولدار پدر بی پول، رابرت کیوساکی و شارون لیچر، با داستانی جذاب و پرکشش، ایده‌هایی را در مورد مدیریت مالی مطرح می‌کنند که می‌تواند برای افراد در هر سن و موقعیتی مفید باشد. یکی از مهم‌ترین ایده‌های کتاب پدر پولدار پدر بی پول (Rich Dad Poor Dad)، تفاوت بین دارایی و بدهی است. کیوساکی معتقد است که افراد باید بر روی دارایی‌های خود تمرکز کنند، نه بدهی‌هایشان.کیوساکی همچنین بر اهمیت آموزش مالی در سنین پایین تأکید می‌کند. او معتقد است که والدین باید به فرزندان خود آموزش دهند که چگونه پول را مدیریت کنند.

معرفی کتاب پدر پولدار پدر بی پول

ایده‌های کتاب پدر پولدار پدر بی پول موجود در بانک کتاب بهار مشهد، اگرچه ممکن است برای برخی از والدین عجیب و خشک به نظر برسند، اما در واقع بسیار ارزشمند هستند. این کتاب می‌تواند به افراد کمک کند تا کنترل مالی خود را در دست بگیرند و آینده‌ای مالی موفق را برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند.

برخی از نکات مهم کتاب

از نکات مهم کتاب پدر پولدار پدر بی پول که در بانک کتاب بهار مشهد موجود نیز موجود است، بیان تفاوت بین دارایی و بدهی است. نکته بعد اهمیت آموزش مالی در سنین پایین است. والدین باید به فرزندان خود آموزش دهند که چگونه پول را مدیریت کنند.

خطرات کارمند بودن یکی دیگر از نکات مهم این کتاب آموزشی موجود در بانک کتاب بهار مشهد می باشد. نویسنده اذعان دارد اگر فرزندانتان را تشویق کنید که کارمند خوبی باشند، در واقع آن‌ها را مجبور کرده‌اید که بیشتر از آنچه سهم‌شان است مالیات به جیب دولت بریزند و در عوض، بازنشستگی ناچیزی را دریافت کنند.

کتاب پدر پولدار پدر بی پول، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های مالی جهان است که به بیش از ۵۱ زبان ترجمه شده است. این کتاب، برای افراد در هر سن و موقعیتی، یک منبع ارزشمند برای آموزش مالی است.

کتاب پدر پولدار پدر بی پول، اثر رابرت کیوساکی، به ما می‌آموزد که هوش مالی یک مهارت ضروری برای موفقیت در زندگی است. این مهارت، صرف نظر از موقعیت شغلی یا درآمد شما، می‌تواند به شما کمک کند تا از لحاظ مالی خود و خانواده‌تان را محافظت کنید. فرقی نمی کند شما باغبان یا سرایدار باشید یا مدیر عامل یک شرکت، این کتاب به شما می آموزد چطور به صورت ذهنی در مقابل تغییرات اقتصادی و مالی، آمادگی لازم را داشته باشید. در دنیای امروز، ما با تغییرات جهانی و تکنولوژیکی زیادی مواجه هستیم. این تغییرات می‌توانند تأثیر زیادی بر زندگی ما داشته باشند، از جمله وضعیت مالی ما. بنابراین، مهم است که هوش مالی خود را تقویت کنیم تا بتوانیم در این تغییرات به خوبی عمل کنیم.

معرفی کتاب

رابرت کیوساکی معتقد است که دلیل مشکلات مالی اکثر مردم این است که آن‌ها در مدرسه درس خوانده‌اند، اما هیچ چیز در مورد پول یاد نگرفته‌اند. او می‌گوید: مردم یاد می‌گیرند تا برای پول کار کنند، اما هرگز یاد نمی‌گیرند، کاری کنند تا پول برایشان کار کند.

برچسب‌ها:

بانک کتاب بهار

بانک کتاب بهار با ۱۰ سال سابقه فعالیت در زمینه معرفی و توزیع کتاب و محصولات آموزشي را دارا است.

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

بانک کتاب بهار با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه معرفی و توزیع کتاب و محصولات آموزشي را دارا است.

این مجموعه با همت جمعی از جوانان تحصیلکرده مشهد و با مشاورت و مشارکت تعدادی از اساتید دانشگاه و معلمان و مدیران با سابقه، با رویکردی علمی بستری مناسب در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی و اعتلای فکری مردم فراهم آورده است.

اگرچه عمده فعالیت ما در زمینه کتابهای کمک درسی، تیزهوشان و کنکوری بوده است، لکن چند سالی است که کتابهای ناشرین برگزیده کودک و نوجوان و عمومی و نیز وسایل کمک آموزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

انتخاب کتاب فروشي، برگزیده کشور در ۶ سال متوالی و در ۶ همایش ملی از جمله افتخارات ما می باشد. با تاسیس بیش از ۵ شعبه فعال در غرب مشهد عمده نیاز اهالی محترم این منطقه را تامین نموده وخداوند متعال را شاکریم که توانسته ایم در زمینه اشتغال و کارآفرینی تعدادی از همشهریان خود را فراهم آوریم.

کتاب‌های عمومی | کتاب‌های کمک درسی | کتاب‌های کودک و نوجوان