محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه آنلاین بانک کتاب بهار| وارد شوید

معرفی کتاب جزء از کل

دسته‌بندی: معرفی کتاب
تاریخ: 13 آبان 1402
بازدید: 28 بازدید

معرفی کتاب جزء از کل در بانک کتاب بهار مشهد

کتاب «جزء از کل» نوشته استیو تولتز، یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های نیویورک تایمز است که در بانک کتاب بهار مشهد نیز موجود می باشد. این کتاب در سال 2009 برنده جایزه ادبی مایلز فرانکلین شد. این رمان، زندگی دو نسل از خانواده‌ای به نام دین را در استرالیا به تصویر می‌کشد. «جزء از کل» داستانی پرکشش و جذاب است که مخاطب را با سوالات فلسفی مختلفی مواجه می‌کند. تولتز با شوخ‌طبعی و بیانی طنز (A Fraction of the Whole) ، به بررسی موضوعاتی مانند معنای زندگی، هویت، و خانواده می‌پردازد.

جز از کل

موضوع کتاب

موضوع این کتاب فلسفی موجود در بانک کتاب بهار مشهد، در مورد خانواده دین است. جاسپر دین، پسر مارتین دین، در تمام طول زندگی خود نمی‌دانست که چه احساسی نسبت به پدرش دارد. او گاهی اوقات از او متنفر بود، گاهی اوقات به او ترحم می‌کرد و گاهی اوقات آرزو می‌کرد که پدرش هرگز به دنیا نیامده باشد. مارتین دین، مردی عجیب و غریب بود که به همه چیز به شکلی بدبینانه و سیاه می‌نگریست. او دائماً در حال تجزیه و تحلیل همه چیز بود و سعی می‌کرد افکار فلسفی و آزاردهنده‌اش را به پسرش منتقل کند.

در کتاب «جزء از کل» نوشته استیو تولتز، جاسپر دین و مارتین دین، پدر و پسری عجیب و غریب، داستان زندگی پر فراز و نشیب خود را روایت می‌کنند. این کتاب، داستانی فلسفی و طنز است که مخاطب را با سوالات عمیقی در مورد معنای زندگی، هویت، و خانواده مواجه می‌کند. جزء از کل» پر از خرده روایت‌های متفاوت و اتفاقات هیجان‌انگیز است. شخصیت‌های داستان از استرالیا به پاریس و تایلند سفر می‌کنند و ماجراهای جالبی را از سر می‌گذرانند.

کتاب جز از کل

این کتاب فلسفی موجود در بانک کتاب بهار مشهد، تاریخچه خانوادگی خاندان دین را به خوبی توصیف می‌کند و رابطه پدر و پسری عجیب را به تصویر می‌کشد. در این کتاب، عموی جاسپر، تری دین، نقش مهمی ایفا می‌کند. تری، در گذشته ورزشکار حرفه‌ای بوده است، اما به دلیل تبهکاری به زندان افتاده است. او پس از آزادی از زندان، وارد زندگی جاسپر می‌شود و همه چیز را تغییر می‌دهد. «جزء از کل» رمانی است که مخاطب را به تفکر وامی‌دارد.

برچسب‌ها:

بانک کتاب بهار

بانک کتاب بهار با ۱۰ سال سابقه فعالیت در زمینه معرفی و توزیع کتاب و محصولات آموزشي را دارا است.

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

بانک کتاب بهار با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه معرفی و توزیع کتاب و محصولات آموزشي را دارا است.

این مجموعه با همت جمعی از جوانان تحصیلکرده مشهد و با مشاورت و مشارکت تعدادی از اساتید دانشگاه و معلمان و مدیران با سابقه، با رویکردی علمی بستری مناسب در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی و اعتلای فکری مردم فراهم آورده است.

اگرچه عمده فعالیت ما در زمینه کتابهای کمک درسی، تیزهوشان و کنکوری بوده است، لکن چند سالی است که کتابهای ناشرین برگزیده کودک و نوجوان و عمومی و نیز وسایل کمک آموزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

انتخاب کتاب فروشي، برگزیده کشور در ۶ سال متوالی و در ۶ همایش ملی از جمله افتخارات ما می باشد. با تاسیس بیش از ۵ شعبه فعال در غرب مشهد عمده نیاز اهالی محترم این منطقه را تامین نموده وخداوند متعال را شاکریم که توانسته ایم در زمینه اشتغال و کارآفرینی تعدادی از همشهریان خود را فراهم آوریم.

کتاب‌های عمومی | کتاب‌های کمک درسی | کتاب‌های کودک و نوجوان