محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه آنلاین بانک کتاب بهار| وارد شوید

معرفی کتاب هنر خوب زندگی کردن

دسته‌بندی: معرفی کتاب
تاریخ: 11 شهریور 1402
بازدید: 91 بازدید

معرفی هنر خوب زندگی کردن در بانک کتاب بهار مشهد

کتاب هنر خوب زندگی کردن نوشته‌ی رولف دوبلی، نویسنده‌ی سوئیسی است که در سال ۲۰۱۷ منتشر و با استقبال خوبی مواجه شد. این کتاب با ترجمه‌ی عادل فردوسی‌پور، بهزاد توکلی و علی شهروز ستوده توسط نشر چشمه به فارسی منتشر شده و در همه کتابفروشی ها از جمله بانک کتاب بهار مشهد موجود است. دوبلی در این کتاب ۵۲ ابزار ذهنی را معرفی کرده است. این ابزارها می‌توانند به مخاطبان کمک کنند تا به برخی مشکلات خود غلبه کرده و کیفیت زندگی‌شان را بهبود بخشند. این ابزارها از منابع مختلف، از جمله فلسفه، روانشناسی، علم و زندگی روزمره گرفته شده‌اند.

یکی از کتاب های معروف در زمینه توسعه فردی

درباره کتاب هنر خوب زندگی کردن

از جمله کتاب های موجود در بانک کتاب بهار مشهد،کتاب هنر خوب زندگی کردن نوشته‌ی رولف دوبلی، نویسنده‌ی سوئیسی است. دوبلی در این کتاب به پرسش‌هایی مانند «چگونه خوب زندگی کنیم؟»، «زندگی خوب به چه معناست؟» و «عوامل تأثیرگذار بر کیفیت زندگی چیستند؟» پاسخ می‌دهد. او معتقد است که کیفیت زندگی بیشتر از آنچه تصور می‌کنیم به ذهن ما بستگی دارد. دوبلی با نگاهی به آثار دوران باستان و مطالعه‌ی عمیق تحقیقات به‌روز، ۵۲ ابزار ذهنی را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. دوبلی این کتاب را با زبانی ساده و روان نوشته که برای عموم مردم قابل فهم است. کتاب هنر خوب زندگی کردن می‌تواند راهنمایی ارزشمندی برای کسانی باشد که به دنبال بهبود کیفیت زندگی خود هستند.

این پرسش که چگونه خوب زندگی کنیم، از دیرباز ذهن انسان را به خود مشغول داشته است. فیلسوفان و اندیشمندان در طول تاریخ سعی کرده‌اند پاسخی برای این پرسش اساسی پیدا کنند. رولف دوبلی در کتاب «هنر خوب زندگی کردن»، این پرسش را به‌روزرسانی کرده و با توجه به نیازهای مردم امروزی به آن پاسخ می‌دهد.  او در این کتاب به ارائه‌ی راهکارهایی می‌پردازد که به خوانندگان کمک می‌کند تا افکار و رفتارهای خود را بهبود بخشند و زندگی شادتر و رضایت‌بخش‌تری را تجربه کنند.

به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

کتاب «هنر خوب زندگی کردن» اثر رولف دوبلی با ترجمه عادل فردوسی پور، به کسانی که به دنبال بهبود کیفیت زندگی خود با استفاده از کتابهای توسعه فردی هستند، توصیه می‌شود.

هنر خوب زندگی کردن با ترجمه عادل فردوسی پور

چرا با ترجمه‌ی عادل فردوسی‌پور؟

ترجمه‌ی عادل فردوسی‌پور از این کتاب که در بانک کتاب بهار مشهد نیز موجود می باشد، به دلیل استفاده از زبانی ساده و روان، برای عموم مردم قابل فهم است. همچنین، ساختار فصل‌های کوتاه و قابل‌فهم این کتاب، به خوانندگان کمک می‌کند تا با اختصاص زمانی کوتاه در روز، کتاب را آهسته آهسته خوانده و راهکارهای پیشنهادی‌ و موثر آن را درک کنند و به‌کار ببرند.

سروش حیدری چروده

من سروش حیدری چروده. تحصیلاتم در زمینه کارشناسی برق الکترونیک در دانشگاه غیرانتفاعی بهار مشهد می باشد. علاقمند به عکاسی مستند و صنعتی، طراحی سایت.

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

بانک کتاب بهار با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه معرفی و توزیع کتاب و محصولات آموزشي را دارا است.

این مجموعه با همت جمعی از جوانان تحصیلکرده مشهد و با مشاورت و مشارکت تعدادی از اساتید دانشگاه و معلمان و مدیران با سابقه، با رویکردی علمی بستری مناسب در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی و اعتلای فکری مردم فراهم آورده است.

اگرچه عمده فعالیت ما در زمینه کتابهای کمک درسی، تیزهوشان و کنکوری بوده است، لکن چند سالی است که کتابهای ناشرین برگزیده کودک و نوجوان و عمومی و نیز وسایل کمک آموزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

انتخاب کتاب فروشي، برگزیده کشور در ۶ سال متوالی و در ۶ همایش ملی از جمله افتخارات ما می باشد. با تاسیس بیش از ۵ شعبه فعال در غرب مشهد عمده نیاز اهالی محترم این منطقه را تامین نموده وخداوند متعال را شاکریم که توانسته ایم در زمینه اشتغال و کارآفرینی تعدادی از همشهریان خود را فراهم آوریم.

کتاب‌های عمومی | کتاب‌های کمک درسی | کتاب‌های کودک و نوجوان