محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه آنلاین بانک کتاب بهار| وارد شوید

معرفی کتاب محکم در آغوشم بگیر

دسته‌بندی: معرفی کتاب
تاریخ: 23 خرداد 1402
بازدید: 50 بازدید

کتاب محکم من را در آغوش بگیر اثر زیبای دکتر سو جانسون می باشد. این کتاب را می توان جزو پر فروش ترین و تاثیر گذار ترین کتاب ها در زمینه زوج درمانی دانست. زوجین می توانند با مطالعه این کتاب با هم به تفاهم برسند زیرا در این کتاب راه حل های فوق العاده ای برای بهبود بخشیدن روابط عاطفی زوجین آورده شده است.
درباره ی کتاب محکم در آغوشم بگیر:
همه ی افراد دوست دارند روابط عاطفی خود را بهبود ببخشند و در زندگی مشترکشان آرامش داشته باشند. اما برای رسیدن به این آرامش نیاز به کمک و راهنمایی داریم. اگر می خواهید با شریک عاطفیتان رابطه خوبی داشته باشید پیشنهاد می کنیم کتاب محکم در آغوشم بگیر را مطالعه کنید زیرا دکتر سو جانسون در این کتاب تکنیک های را آورده است که به شما کمک می کند رابطه عاطفیتان را بهبود ببخشید.
دکتر سو جانسون نویسنده و زوج درمانگر انگلیسی است که این کتاب خوب را نوشته است. در این کتاب خبری از روش درست بحث کردن با همسر، تجزیه و تحلیل دوران کودکی و یا معرفی موقعیت های جدید برای عشق ورزی نیست؛ بلکه در این کتاب به شما گفته می شود که از لحاظ عاطفی به همسر خود وابسته هستید و باید زیر بنای رابطه ی خود را اصلاح کنید. همانگونه که یک نوزاد برای رشد و نمو نیاز به مراقبت والدینش دارد، رابطه عاطفی هم نیاز به وقت و توجه دارد.
نویسنده این کتاب به دنبال علت این موضوع می رود که چرا بعد از گذشت زمان هیجانات اولیه رابطه فروکش می کند و زوجین چرا دیگر شور و هیجان ندارند. سو جانسون می گوید در مقابل این تغییرات راه حل هایی وجود دارد که می تواند عشق اولیه را برای همیشه پا برجا دارد. به همین دلیل دکتر سو راه حل های عملی برای بهبود بخشیدن روابط ارائه کرده است. شما می توانید با بهره گیری از این راه حل ها دشوار ترین چالش های زندگیتان را پشت سر بگذارید و رابطه موفقی داشته باشید.
بانک کتاب بهار یک کتابفروشی در قاسم آباد مشهد است که می توان این کتاب را از آنجا تهیه کرد.

برچسب‌ها:

سروش حیدری چروده

من سروش حیدری چروده. تحصیلاتم در زمینه کارشناسی برق الکترونیک در دانشگاه غیرانتفاعی بهار مشهد می باشد. علاقمند به عکاسی مستند و صنعتی، طراحی سایت.

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

بانک کتاب بهار با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه معرفی و توزیع کتاب و محصولات آموزشي را دارا است.

این مجموعه با همت جمعی از جوانان تحصیلکرده مشهد و با مشاورت و مشارکت تعدادی از اساتید دانشگاه و معلمان و مدیران با سابقه، با رویکردی علمی بستری مناسب در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی و اعتلای فکری مردم فراهم آورده است.

اگرچه عمده فعالیت ما در زمینه کتابهای کمک درسی، تیزهوشان و کنکوری بوده است، لکن چند سالی است که کتابهای ناشرین برگزیده کودک و نوجوان و عمومی و نیز وسایل کمک آموزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

انتخاب کتاب فروشي، برگزیده کشور در ۶ سال متوالی و در ۶ همایش ملی از جمله افتخارات ما می باشد. با تاسیس بیش از ۵ شعبه فعال در غرب مشهد عمده نیاز اهالی محترم این منطقه را تامین نموده وخداوند متعال را شاکریم که توانسته ایم در زمینه اشتغال و کارآفرینی تعدادی از همشهریان خود را فراهم آوریم.

کتاب‌های عمومی | کتاب‌های کمک درسی | کتاب‌های کودک و نوجوان