محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه آنلاین بانک کتاب بهار| وارد شوید

معرفی کتاب خودت را به فنا نده

دسته‌بندی: معرفی کتاب
تاریخ: 27 اردیبهشت 1402
بازدید: 46 بازدید

کتاب خودت را به فنا نده، کمتر فکر کن و دل به زندگی بده جزو کتاب های پر فروش نیویورک تایمز و سیلی دنیا است. این کتاب شما را بیدار می کند تا بتوانید توانایی های خود را کشف کنید، وقت خود را به فنا ندهید و به بهترین فرد در زندگی خود تبدیل شوید. نویسنده این کتاب فوق العاده آقای گری جان بیشاپ می باشد.
آیا دقت کرده اید بعضی از انسان ها همانند یک همستر عصبانی روی چرخ در حال دویدن هستند و همیشه در زندگی درجا می زنند؟ با خواندن این کتاب یاد می گیرید که چگونه اضطراب و تنش های خود را مدیریت کنید و به آرامش برسید.
هنگامی که درگیر واگویه های ذهنی هستید، صدایی زیر گوشتان زمزمه می شود که می گوید:« فرد تنبل و به درد نخوری هستید.» گاهی اصلا متوجه نیستید که به این زمزمه اعتقاد دارید یا خیر. شما در طول روز مشغول به کار هستید تا بتوانید استرس و فشار های روحی را از بین ببرید و اگر موفق نشوید که چرخ زندگیتان را بچرخانید، تسلیم می شوید و هرگز به خواسته هایتان نمی رسید.
این کتاب مناسب افرادی است که خودگویی را تجربه کرده اند و زندگیشان را به نابودی کشانده اند. گری جان بیشاپ در کتاب خودت را به فنا نده، کمتر فکر کن و دل به زندگی بده راه حل های شخصی درباره جسارت داشتن، اختیار، زندگی بخشیدن و متعالی بودن ارائه داده است تا زندگیتان بهتر شود. در این کتاب سخنانی از شخصیت های مهم تاریخی آورده شده است.

کتاب خودت را به فنا نده، کمتر فکر کن و دل به زندگی بده
خواندن این کتاب کافی نیست بلکه شما باید به گفته های این کتاب عمل کنید. همیشه به یاد داشته باشید دانشی که خود آن را تجربه کرده باشید بسیار ارزشمند می باشد.
این کتاب به شما کمک می کند تا خودگویی های ذهنیتان را کنترل کنید و از آن برای بهتر شدن زندگیتان استفاده کنید. شما با خواندن این کتاب یا می گیرید که همین مکالمه ها و افکار سبب شکل گیری تجربه های زندگی شما می شود.
کتاب خودت را به فنا نده به ما یاد می دهد تا از احساسات و زبانمان در حالتی هوشیارانه استفاده کنیم و با آگاهی کامل به زندگی روزانه خود ربط دهیم. هنگامی که فهمیدید میان طرز حرف زدن و چگونه اندیشیدن ارتباط جادویی وجود دارد، تصویر کاملی از زندگی خواهید داشت.
گری جان بیشاپ متولد و بزرگ شده ی گلاسگوی اسکاتلند می باشد و در سال 1997 به ایالت متحده آمریکا مهاجرت کرد. گری جان بیشاپ به همراه سه فرزند و همسر خود در فلوریدا زندگی می کنند. وی قبل از این که مدیر برنامه اصلی شرکت شود در مورد جهان توسعه شخصی، به خصوص در زمینه پدیده شناسی و هستی شناسی مطالعه کرده بود. بیشاب سال های زیادی از عمر خود را صرف مطالعه و تحقیقات کرده بود. بعد از گذشت چند سال برنامه های گری جان بیشاپ سبب رفاه حال بسیاری از افراد شدو بعد از آن اقتباس از فلسفه های هانس گئورگ گادامر، مارتین هایدگر و ادموند هوسرل، بیشاپ توانست برند شخصی برای خود ایجاد کند. فلسفه محلی نام برند شخصی بیشاپ بود.
انگیزه اصلی بیشاپ تغییر توانایی مردم برای اعمال واقعی زندگی آن ها بود. کتاب این نویسنده همگانی شده و کاربرد جهانی دارد زیرا راه حل های او بدون دنگ و فنگ می باشد و همین ساده بودن سبب افزایش تعداد طرفدارانش شده است.

برچسب‌ها:

سروش حیدری چروده

من سروش حیدری چروده. تحصیلاتم در زمینه کارشناسی برق الکترونیک در دانشگاه غیرانتفاعی بهار مشهد می باشد. علاقمند به عکاسی مستند و صنعتی، طراحی سایت.

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

بانک کتاب بهار با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه معرفی و توزیع کتاب و محصولات آموزشي را دارا است.

این مجموعه با همت جمعی از جوانان تحصیلکرده مشهد و با مشاورت و مشارکت تعدادی از اساتید دانشگاه و معلمان و مدیران با سابقه، با رویکردی علمی بستری مناسب در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی و اعتلای فکری مردم فراهم آورده است.

اگرچه عمده فعالیت ما در زمینه کتابهای کمک درسی، تیزهوشان و کنکوری بوده است، لکن چند سالی است که کتابهای ناشرین برگزیده کودک و نوجوان و عمومی و نیز وسایل کمک آموزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

انتخاب کتاب فروشي، برگزیده کشور در ۶ سال متوالی و در ۶ همایش ملی از جمله افتخارات ما می باشد. با تاسیس بیش از ۵ شعبه فعال در غرب مشهد عمده نیاز اهالی محترم این منطقه را تامین نموده وخداوند متعال را شاکریم که توانسته ایم در زمینه اشتغال و کارآفرینی تعدادی از همشهریان خود را فراهم آوریم.

کتاب‌های عمومی | کتاب‌های کمک درسی | کتاب‌های کودک و نوجوان