محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه آنلاین بانک کتاب بهار| وارد شوید

معرفی کتاب مغازه خودکشی

دسته‌بندی: معرفی کتاب
تاریخ: 26 فروردین 1402
بازدید: 33 بازدید

ژان تولی نویسنده کتاب مغازه خودکشی می باشد. برای معرفی کتاب مغازه خودکشی می توان گفت این کتاب جزو برجسته ترین و معروف ترین کتاب های فانتزی سیاه می باشد که به خواننده یاد می دهد که شکست هایی که داشته درس بگیرد و از آن پلی برای موفقیت بسازد.
حضور مرگ در سراسر کتاب مغازه‌ی خودکشی حس می شود. مغازه‌ی خودکشی به معنای واقعی هجوی در مورد مرگ و زندگی است. به عبارت دیگر نویسنده سعی می کند تا حس امید به زندگی را در خواننده ایجاد کند، در مقابل شوخی های ظریف و جنگی نمادین را خلق نموده است. این کتاب به گونه ای است که فرد خواننده را در پایان داستان شگفت زده می کند.
در جایی دور هوا فوق العاده آلود شده است است، دیگر گُلی نمی‌روید و انسان ها بیشتر منابع طبیعی را از بین برده اند. در این سرزمین شادی جزو عجیب ترین چیز ها شده است زیرا کسی در اینجا نمی خندد. در این سرزمین مردم دلیلی برای زنده ماندن ندارند و به راحتی خودکشی می کنند.
مغازه خودکشی جایی است که افراد برای پایان دادن زندگی خود به آنجا مراجعه می کنند تا روشی را برای خودکشی خود انتخاب کنند. در این مغازه انواع سلاح و ابزار برای خودکشی پیدا می شود. این فروشگاه خاص هر گونه سلاح‌ های کمری، ویروس های کشنده، سم و طناب‌ های دار را که وجود دارند را در اختیار افراد می دهد تا به آن ها کمک کند تا از شر زندگی که دارند خلاص شوند.
صاحب مغازه ی خودکشی خانواده تواچ می باشد. مرلین و ونسان نام فرزندان خانواده تواچ می باشد. خانواده تواچ به افرادی که می ‌خواهند خودکشی کنند خدمات می دهند. آن ها انواع روش های مختلفی که به پایان دادن زندگی مشقت بار افراد کمک می کند را ارائه می دهند.
ژان تولی با مهارتی فوق العاده توانسته ادامه زندگی در شرایط سخت یا خودکشی را در قالب طنز بیان کند. یک لحظه تصور کنید که در جهانی زندگی می کنید که هر لحظه امید به زندگی کم رنگ و کم رنگ تر می شود. هر روز اخبار ناراحت کننده می شنوید. وضعیت زندگی هر روز دشوار تر از روز قبل می شود و کره زمین به سمت نابودی جلو می رود.
در چنین شرایطی چه عکس العملی می توان از خود نشان داد؟ شاید همه افراد اقدام به خودکشی نکنند اما در این وضعیت بسیاری به خودکشی فکر می کنند. پس وجود یک مغازه خودکشی نمی تواند دور از تصور باشد. مغازه ای که فلسفه وجودش یاری دادن به افراد شکست خورده و مایوس می داند. مغازه ای که به افراد کمک می کند تا علی رغم این همه سختی و نا امیدی، در مرگ موفق باشند.

برچسب‌ها:

سروش حیدری چروده

من سروش حیدری چروده. تحصیلاتم در زمینه کارشناسی برق الکترونیک در دانشگاه غیرانتفاعی بهار مشهد می باشد. علاقمند به عکاسی مستند و صنعتی، طراحی سایت.

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

بانک کتاب بهار با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه معرفی و توزیع کتاب و محصولات آموزشي را دارا است.

این مجموعه با همت جمعی از جوانان تحصیلکرده مشهد و با مشاورت و مشارکت تعدادی از اساتید دانشگاه و معلمان و مدیران با سابقه، با رویکردی علمی بستری مناسب در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی و اعتلای فکری مردم فراهم آورده است.

اگرچه عمده فعالیت ما در زمینه کتابهای کمک درسی، تیزهوشان و کنکوری بوده است، لکن چند سالی است که کتابهای ناشرین برگزیده کودک و نوجوان و عمومی و نیز وسایل کمک آموزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

انتخاب کتاب فروشي، برگزیده کشور در ۶ سال متوالی و در ۶ همایش ملی از جمله افتخارات ما می باشد. با تاسیس بیش از ۵ شعبه فعال در غرب مشهد عمده نیاز اهالی محترم این منطقه را تامین نموده وخداوند متعال را شاکریم که توانسته ایم در زمینه اشتغال و کارآفرینی تعدادی از همشهریان خود را فراهم آوریم.

کتاب‌های عمومی | کتاب‌های کمک درسی | کتاب‌های کودک و نوجوان