محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه آنلاین بانک کتاب بهار| وارد شوید

معرفی کتاب هنر شفاف اندیشیدن

دسته‌بندی: معرفی کتاب
تاریخ: 9 اردیبهشت 1402
بازدید: 22 بازدید

شاید برایتان پیش آمده باشد که یک اشتباه را بار ها و بار ها در زندگیتان تکرار کرده باشید ولی هیچ وقت دلیل آن را نفهمیده باشید!؟ این کتاب سبب تغییر مسیر زندگیتان می شود زیرا درباره تفکر و خطا های شناختی صحبت می کند. این کتاب پر فروش اثر بی نظیر رولف دوبلی می باشد. هنر شفاف اندیشیدن شکل جدید اندیشیدن و مواجهه با موقعیت های زندگی را به شما می‌آموزد به همین دلیل در سال 2014 برنده جایزه کتاب سال مدیریت CMI شده است.
مشخصات بیشتر:
فکر کنید در مقابل یک صفحه بزرگ و رنگی ایستاده اید که می توانید تنها قسمت بسیار کوچکی از پشت صفحه را ببینید. این احتمال وجود دارد که همه آنچه شما می بینید، اصل نیستند و اتفاقات بیشتری در پشت صفحه در حال رخ دادن است که شما آن ها را نمی بینید!
نویسنده چیره دست و توانای این کتاب رولف دوبلی است. او در این کتاب شیوه تفکر و اندیشیدن افراد را چیزی شبیه به همین صفحه رنگی فرض کرده است که انسان ها قادر به دیدن بخشی از آن‌ ها نیستند و همین اتفاق باعث می‌شود خطا های شناختی رخ دهند.
این نویسنده با تکیه بر تحقیقات خود در این کتاب بیان می‌کند که خطا های شناختی برای همه آدم ‌ها در هر موقعیت و هر جایگاهی ممکن است اتفاق بیفتد و راه فراری وجود ندارد. اما نکته قابل اهمیت این است که این خطا ها در بیشتر مواقع درک یا دیده نمی شوند. در اینحاست که افراد به اشتباهات و خطا های پر تکرار خود روی می آورند و زندگی شان تحت تاثیر این اشتباهات قرار می گیرد.
در این کتاب قسمتی از اشتباهات رایج شناختی انسان ها آورده شده که در زندگی همه افراد وجود دارد و فقط شکل متفاوتی دارد. کتاب شیوه تفکر و اندیشیدن یک کتاب خوب است که به وسیله روش های علمی و هوشمندانه به شما کمک می کند تا شیوه تفکر خود را تغییر دهید و مسیری جدید در زندگی خود ایجاد کنید. این کتاب بی نظیر را می توان همراه همیشگی تصمیم های درست و لحظات افتخار آمیز دانست.
نکات فوق العاده این کتاب در ستون هفتگی روزنامه های هلند، سوئیس و آلمان و بعدا در دو کتاب آلمانی آورده شده است. گفتنی است که بعد از ترجمه این کتاب به زبان های مختلف، کتاب شیوه تفکر و اندیشیدن جزو پر فروش ترین آثار در کشور های هند، ایرلند، سنگاپور، ایران، انگلیس و کره جنوبی می باشد.

برچسب‌ها:

سروش حیدری چروده

من سروش حیدری چروده. تحصیلاتم در زمینه کارشناسی برق الکترونیک در دانشگاه غیرانتفاعی بهار مشهد می باشد. علاقمند به عکاسی مستند و صنعتی، طراحی سایت.

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

بانک کتاب بهار با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه معرفی و توزیع کتاب و محصولات آموزشي را دارا است.

این مجموعه با همت جمعی از جوانان تحصیلکرده مشهد و با مشاورت و مشارکت تعدادی از اساتید دانشگاه و معلمان و مدیران با سابقه، با رویکردی علمی بستری مناسب در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی و اعتلای فکری مردم فراهم آورده است.

اگرچه عمده فعالیت ما در زمینه کتابهای کمک درسی، تیزهوشان و کنکوری بوده است، لکن چند سالی است که کتابهای ناشرین برگزیده کودک و نوجوان و عمومی و نیز وسایل کمک آموزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

انتخاب کتاب فروشي، برگزیده کشور در ۶ سال متوالی و در ۶ همایش ملی از جمله افتخارات ما می باشد. با تاسیس بیش از ۵ شعبه فعال در غرب مشهد عمده نیاز اهالی محترم این منطقه را تامین نموده وخداوند متعال را شاکریم که توانسته ایم در زمینه اشتغال و کارآفرینی تعدادی از همشهریان خود را فراهم آوریم.

کتاب‌های عمومی | کتاب‌های کمک درسی | کتاب‌های کودک و نوجوان